Умови обміну / повернення товару

Стаття 9. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів":

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.

Обмін товару належної якості здійснюється за умови:

  • якщо він не використовувався;
  • якщо збережено його товарний вигляд;
  • збережені споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • за наявності розрахункового документу, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

При отриманні товару (у присутності співробітника служби доставки або поштового відділення) Ви повинні переконатися:

  • у відсутності видимих ​​дефектів або механічних пошкоджень.у відсутності
  • у комплектації товару, згідно з посібником з експлуатації.

У разі претензій до зовнішнього вигляду та комплектності товару при його перевірці Ви можете відмовитися від нього. Після прийому товару покупцем претензії до зовнішнього вигляду та/або механічних пошкоджень виробу не приймаються.

Повернення товару здійснюється лише за наявності висновку сервісного центру.

Прийняття товару здійснюється за адресою м. Київ, вул. Львівська 23, 2 поверх 209 офіс після консультації з менеджером у телефонному режимі.

Роз'яснення

Товарний вигляд: Новий товар реалізується з заводськими захисними плівками, це є одним з факторів визначення товарного вигляду. Розкрита зарядка, гарнітура, будь-які проводки і батарея закриті захисними плівками. Покупець повинен пам'ятати, що пошкоджувати ці елементи упаковки не рекомендується! Також мають бути відсутні потертості і подряпини на виробі.

Чи не використовувався: Вся електроніка поставляється з програмним забезпеченням за замовчуванням. Перевірити, використовувався пристрій чи ні, може авторизований сервісний центр або менеджер з прийому товару. У разі виявлення сторонніх програм, змін в настройках, сліди використання (файли, фотографії, замітки, відеозапису) магазин може скористатися правом відмовити клієнту як порушення цього пункту.

Пломби, ярлики і розрахункові документи: Також цей пункт відноситься до товарного вигляду. Якщо при поверненні ви втратили якийсь документ, інформаційні дані або зірвали пломбу на товар - ситуація буде аналогічною. Розрахункові документи необхідно надавати оригінал чека та гарантійного талона для повернення коштів.

Аксесуари - поверненню підлягають НЕ розпакувати аксесуари. Якщо є сліди розтину аксесуара і спроби вторинної запаковування (особливо це стосується ПЕ упаковки або блістерів) - товар повернути неможливо.